Preguntes freqüents

Temes generals

Com es pot saber l'estat de la meva comanda?

Amb el número d'expedició de la comanda que us proporcionem en finalitzar la compra, podreu connectar amb el sistema de seguiment de l'agència de transport.

També ho pots consultar a l'apartat del teu compte: Històric de comandes

Com puc pagar?

A Ufesa pots pagar les compres de diferents formes fàcils, ràpides i segures.

Amb targeta Visa o MasterCard , Bizum , Google Pay , Apple Pay , a través de PayPal o finançant amb Klarna .

Oferiu preus especials per a B2B?

Els nostres preus no varien, compri un o més articles. De totes maneres, pots demanar un pressupost enviant un missatge a través del formulari de contacte o xat.

Està inclòs l'IVA als vostres preus?

Sí, tots els preus que apareixen a ufesa.es tenen inclòs l'IVA.

Els productes vénen amb instruccions en castellà?

Sí, sempre. Segons la llei, és obligatori que les instruccions estiguin com a mínim en castellà.

També tens els manuals descarregables a cada pàgina de producte dins de ufesa.es.

Si m'equivoco, puc cancel·lar una comanda?

Si fas una comanda per error o t'has equivocat en el producte, adreça o qualsevol altra dada, i vols anul·lar aquesta comanda, has d'enviar un email a consultas@ufesa.es com més aviat millor. Si l'anul·lació és el mateix dia de la compra, es podrà cancel·lar i reemborsar els diners de forma immediata.

Es reemborsarà l'import de la comanda de la mateixa manera que vas pagar.

Si la comanda ja ha estat enviada, primer donarem ordre a l'agència de transport perquè ens torni el paquet i un cop rebut, et reemborsarem el pagament del producte

Enviaments i terminis de lliurament

On enviem?

Des d´Ufesa enviem a qualsevol localitat d´Espanya, excepte a: Les illes Canàries, Formentera, Ceuta i Melilla.

Quin és el mètode d'enviament utilitzat?

Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada. També rebràs la informació a través de correu electrònic.

Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei depenent del producte, el servei i la destinació.

Quant costen els enviaments?

Els nostres gats d'enviament són gratuïts a tot el territori espanyol, exceptuant els enviaments a Balears , que tenen un cost de 5,99€ .

Quins són els terminis de lliurament?

El termini de lliurament estimat és de 24 a 72 hores laborables .

En dates promocionals com 11/11, Black Friday, Campanya de Nadal o algun altre període on el volum de servei augmenta, el termini de lliurament es pot demorar.

Puc fer el seguiment de l'expedició?

Podeu consultar l'expedició i l'agència de transport a El meu compte , un cop la comanda estigui enviada.

Treballem amb diferents agències de transport per oferir el millor servei. Les comandes seran enviades a través de la companyia de transport més convenient depenent del tipus de servei, zona a lliurar o tipus de producte (pes, volum i fragilitat).

A la secció On és la meva comanda? t'expliquem tot allò referent als enviaments i el seu seguiment.

Què faig si el repartidor ve a casa i no hi sóc?

Si el repartidor no troba ningú a l'adreça de lliurament, el paquet es tornarà a posar en repartiment l'endemà hàbil.

Normalment et deixaran un avís a la bústia o rebràs un mail i/o SMS informant-te de la situació.

Després de diversos intents el paquet serà dipositat en un punt de recollida o tornat a ufes.

Garanties i devolucions

Què faig si el repartidor em lliura un producte en mal estat?

Tots els nostres productes surten en perfecte estat del nostre magatzem, però durant el transport poden patir algun cop.

Quan rebis el producte, revisa que el paquet estigui en bon estat, tancat i sense signes de manipulació.

Qualsevol anomalia la pots anotar a l'albarà del repartidor, i si veus que el producte està trencat i no és només un dany superficial a l'embalatge, et recomanem que rebutgis el paquet. Seguidament podràs notificar-ho al nostre equip a través del formulari de contacte o xat, perquè puguem tramitar la incidència amb l'agència de transport, i enviar-te una altra vegada la comanda.

Què passa si el producte té defectes no visibles en el moment de la recepció?

El mateix dia que rebis la comanda, et recomanem que obris el producte i corrobors que està en perfectes condicions i no ha patit cap mal a causa del transport.

Si el producte està trencat o defectuós notifica'ns-ho com més aviat millor a través del formulari de contacte i te'l recollirem i canviarem per un altre en perfecte estat. Tot sense cost addicional per a tu.

Què passa si en obrir l'embalatge veig que hi falten peces, instruccions o altres accessoris?

Revisa bé la caixa i els buits de la caixa, ja que poden contenir peces del producte. També llegeix les instruccions per saber exactament les peces que ha dincloure el model lliurat.

Si identifiques que falta una peça, posa't en contacte amb nosaltres a través del formulari de contacte i te l'enviarem.

Disposo d'algun termini per tornar el producte en cas de no voler-ho?

Si no estàs satisfet amb el producte comprat, disposes de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda per sol·licitar la devolució per desistiment.

Un cop rebut el producte i revisat, et tornarem els diners corresponents de la mateixa manera que vas pagar.

Trobaràs tota la informació a devolucions .

Quines garanties tenen els productes comprats a Ufesa?

Oferim 3 anys de garantia , en tots els productes venuts a Ufesa a partir del 01/01/2022. Comprats amb anterioritat a aquesta data, disposen de 2 anys de garantia.

Clients Ufesa

Com contactar amb atenció al client?

Pots contactar amb nosaltres a través de:

- El nostre formulari de contacte .

- Enviant un mail a consultas@ufesa.es .

- Trucant al 935 606 705 de Dilluns a Divendres, de 9h a 14h .

- Escrivint-nos al xat, de Dilluns a Dijous de 9h a 18h o els Divendres de 8h a 15h .

Com aconseguir descomptes?

Pots aconseguir descomptes si et subscrius a la nostra Newsletter! Et pots subscriure des d'aquí.

Amb només aquest pas podràs obtenir exclusius avantatges com:

Descomptes periòdics exclusius al teu email.

Rebaixes: Seràs el primer a assabentar-te de les nostres rebaixes i ofertes.

Segueix-nos a Instagram i participa als nostres sortejos periòdics: @ufesa_oficial