Condicions de compra

1. Condicions legals per a la compra a Ufesa

Aquestes Condicions legals de contractació regulen l'ús de la botiga online del lloc web ufesa.es, de la qual és responsable legal B&B TRENDS SL .

2. Normativa aplicable

El present contracte electrònic se celebra sota la normativa Espanyola i en concret sota el règim legal imposat per la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i el Comerç Electrònic (LSSICE) i la Llei General 03/2014 per a la Defensa de els Consumidors i Usuaris (LGDCU).

El contracte electrònic no serà arxivat per un tercer i l'idioma per a la conclusió és el castellà. Les presents condicions generals podran ser guardades i reproduïdes en qualsevol moment per l'usuari que faci una compra mitjançant les opcions del navegador d'internet, i han de ser acceptades abans de procedir al pagament de la comanda.

3. Procés de Compra

Comprar a ufesa.es és fàcil i senzill, només has de seguir els passos següents:

1 - Seleccionar els productes que vulguis adquirir entre els oferts. A la descripció del producte tindràs tota la informació necessària. Si necessites saber-ne més no dubtis, en preguntar-nos .

2 - Un cop seleccionat el/els productes que vulguis comprar, hauràs de prémer el botó “Afegir a la cistella”, quedant incorporat el producte al teu carret de la compra. Si vols, podràs continuar afegint més productes a la cistella, o procedir directament al pagament.

3 - Conclosa la selecció de productes, apareixerà un resum identificant els articles seleccionats. Finalment, per continuar amb la teva comanda, hauràs de prémer el botó “Realitzar comanda”.

4 - En finalitzar la teva compra, tens l'opció de fer-ho registrant-te, o fer una compra ràpida sense registre (com a usuari convidat). En registrar-te, hauràs d'indicar les teves dades de contacte i adreça, i en les properes compres no hauràs d'introduir de nou les teves dades.

5 - Finalment, hauràs de triar el mitjà de pagament de la teva comanda entre els oferts per Ufesa (veure apartat 4).

6 - Un cop finalitzat el procés de comanda, Ufesa t'enviarà un correu electrònic on es detallaran les dades del mateix. Si no reps aquest correu en 24 hores, o si aprecies qualsevol error en les dades introduïdes, posa't en contacte amb nosaltres per qualsevol dels mitjans següents:

• Trucant al: 935 606 705

• Notificant-ho a la secció " Contacte " de la web

• Escrivint a l'adreça de correu consultas@ufesa.es

B&B TRENDS SL comunica que té a la teva disposició fulls de reclamacions, a l'adreça postal que figura a l'avís legal d'aquesta pàgina web.

B&B TRENDS SL es reserva la possibilitat de rebutjar la comanda en cas d'error manifest, la comanda es considerarà vinculant a partir de la confirmació de la comanda per part de l'empresa.

4. Formes de pagament

B&B Trends SL disposa de diverses modalitats de pagament per facilitar-te la compra:

• Targeta de crèdit o dèbit.

• Bizum

• Google Pay

• Apple Pay

• PayPal

• Finançat amb SeQura:

Paga al teu ritme: Trieu pagar amb total flexibilitat. Tu decideixes, sense interès o amb un petit cost i terminis de fins a 18 mesos. Avança els pagaments o canvia les dates, estàs en control de les teves finances. Costos clars, transparents i amb aprovació a linstant.

Sona bé, no? Fes les compres amb seQura en un plis. Amb només 5 dades, sense paperassa i sense pujar cap document. Fàcil, ràpid i segur.

  1. Tria seQura com a mètode de pagament i selecciona la quantitat de quotes en finalitzar la teva comanda.
  2. Completa 5 dades ia l'instant et confirmem la teva compra. Avui només pagues el primer termini.
  3. Gaudeix de la teva compra i paga còmodament. Els pagaments es faran automàticament cada mes.

• Finançat amb Klarna

Tot seguit, especifiquem les condicions per a cadascuna d'aquestes formes de pagament.

Targetes de crèdit o dèbit

El pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit es realitza a través de la passarel·la de pagament segur del banc Caixabank SA Mitjançant aquesta modalitat de pagament, B&B TRENDS SL mai no recull ni manipula cap dada del client relativa al seu número de targeta. Totes les dades són tractades directament pel banc CaixaBank SA, de manera que B&B TRENDS SL sempre pugui oferir més seguretat, transparència i confidencialitat en la transacció.

Les targetes que actualment admet la passarel·la de pagament són Visa, Mastercard i Maestro, a més de les pertanyents a les xarxes 4B, Red 6000 i Servired. Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres i t'atendrem per aclarir qualsevol inquietud.

Klarna

Fracciona la teva compra a 3 pagaments sense interessos per repartir el cost de la teva compra al llarg d'un període de temps. El primer pagament es realitza quan es processa la comanda i els 2 restants es realitzen de manera automàtica cada 30 dies, carregant-se a la targeta de dèbit o crèdit que triïs. Amb Klarna, gaudeixes d'una flexibilitat més gran per a les teves compres, sense cap interès afegit. *Exemple de pagament per a una compra de 120€: Preu d'adquisició al comptat i preu total a terminis: 120€. 3 pagaments de 40€, TAE 0%, TIN 0%. Subjecte a laprovació de Klarna. L'import mínim i màxim de compra varia segons el comerç. Consulta la informació precontractual i contractual aquí .

5. Condicions d'enviament

Aquest servei es realitza a través de Correus Express i Scendex. Pots triar on vols rebre el paquet: el teu domicili, la teva feina, a casa d'algun familiar, etc. Aquesta és lúnica forma de lliurament disponible per a articles voluminosos.

Tant el preu del port com el temps de lliurament dependran del pes i la zona d'enviament, i es mostrarà abans de finalitzar la compra.

En alguns casos i depenent de la disponibilitat del producte (trencament d'estoc), el nostre personal es posarà en contacte amb tu per donar-te una solució i per informar-te del termini de lliurament un cop estigui disponible el producte seleccionat.

L'empresa de missatgeria lliura habitualment en horari comercial, així que, si tens alguna preferència d'horari per al lliurament, pots indicar-nos-ho al comentari de la comanda i es tractarà de complir (en la mesura de les possibilitats de ruta i horari de l'empresa de transports).

Cap comanda podrà lliurar-se a l'estranger, la venda realitzada a ufesa.es és exclusiva per a Espanya (excloent-hi les Illes Canàries, Ceuta i Melilla).

6. Impostos, taxes i aranzels

Venda de productes a Espanya.

El PVP dels articles inclou IVA.

7. Política de preus

Els preus estan expressats a Euros, i són vàlids durant la publicació en línia excepte error tipogràfic. En cas que es produeixi un error manifest en la fixació del preu que aparegui a la fitxa de producte, prevaldrà el preu establert per a aquest producte a l'email informatiu que et proporcionarem quan detectem l'error.

Els preus han d'entendre's en euros, amb taxes i impostos inclosos. Els preus presentats tenen en compte l'IVA aplicable el dia de la comanda. Si es creessin o modifiquessin un o més impostos (IVA) o contribucions, fins i tot ambientals, aquest canvi podria reflectir-se en el preu de venda dels Productes al lloc web i en els diversos mitjans de venda.

Encara que B&B TRENDS SL intenti garantir que tots els preus indicats a la seva pàgina web són correctes, es podran produir errors. B&B TRENDS SL es reserva el dret a modificar els preus quan consideri oportú ia rebutjar comandes en cas d'error manifest a la publicació en línia del preu.

En el tractament de la comanda, tot i qualsevol error de preus que eventualment es pugui presentar a la pàgina web degut a anomalies tècniques serà detectat. En aquesta situació, el client serà contactat. Si el preu del producte presentat a la pàgina web fos en realitat més baix, la diferència serà tornada al client. Si el preu fos superior, el client serà informat i podrà acceptar o cancel·lar la comanda.

8. Devolucions

A B&B TRENDS SL desitgem la satisfacció amb la teva comanda. Per això, us facilitem diversos mètodes per efectuar la devolució d'un article que pogués no ajustar-se a les teves necessitats o expectatives. Possibles casos de devolució o desistiment:

A. El producte és erroni, té un defecte o ha estat danyat durant el transport :

Parem molta atenció que tots els nostres articles i enviaments estiguin en perfecte estat. Sí, tot i així, t'arribés un article erroni o defectuós, posa't en contacte immediatament amb nosaltres a través d'info@bbtrends.es. Abans d'obrir el producte, verifiqueu que l'embalatge coincideix amb el sol·licitat: color, mida, acabat, etc. En cas que hi hagi alguna anomalia, fa també una reclamació immediata, abans d'obrir-ne el precinte ni l'embalatge.

Quan el producte s'hagi fet malbé durant el transport és imprescindible que ens ho comuniquis el mateix dia que rebis la mercaderia i que anotis la incidència a l'albarà de lliurament del transportista.

Els productes han de ser tornats de manera que estiguin protegits, incloent-los dins una caixa o bossa protectora. B&B Trends SL posa a disposició del comprador una empresa de transport per a la retirada de la mercaderia, de manera totalment gratuïta. Si voleu tornar la mercaderia amb una empresa de transport diferent de la proposta per B&B Trends SL, i l'empresa de transport seleccionada ofereix tarifes superiors, haureu d'assumir la diferència del cost de transport.

B. Desistiment :

No volem que et quedis amb res que no t'agradi, per això pots tornar un article si no s'ajusta a les teves expectatives. Per això, d'acord amb allò establert a la Llei de Consumidors, disposes del Dret de Desistiment, en virtut del qual podràs tornar el producte.

Lexercici daquest dret de desistiment shaurà de realitzar en un termini màxim de 14 dies naturals a partir de la seva recepció. Ens hauràs de notificar, a través del correu info@bbtrends.es, la teva decisió de desistir de la compra efectuada (podràs fer servir el següent model de formulari de desistiment, si ho desitges).

Descarregar formulari

Per poder exercir aquest dret, el producte s'haurà de trobar en perfectes condicions i conservar l'embalatge original així com totes les peces. En cas que els productes no arribin en perfectes condicions BB Trends SL es reserva el dret a abonar una quantitat inferior a la devolució, circumstància que et serà notificada.

El reemborsament de l'import de la compra s'efectuarà un cop hagi estat comprovat l'estat de la mercaderia, a través del mateix mitjà de pagament utilitzat a la compra i, en tot cas, en un màxim de 14 dies naturals des de la recepció fefaent de la compra sol·licitud de desistiment, sempre que sigui BB Trends SL qui gestioni la recollida de larticle. En cas que tornis l'article a través d'una empresa de transports de la teva elecció, el termini de 14 dies començarà a computar des que BB Trends SL tingui coneixement efectiu de l'enviament de la mercaderia o, si no, des de la recepció de la mateixa.

La responsabilitat màxima de B&B Trends en cas de desistiment queda limitada al preu de compra de l'article en el moment que es va fer la comanda.

Les despeses de devolució derivades de lexercici del dret de desistiment seran per compte del comprador.

No sadmetrà lexercici del dret de desistiment sobre productes amb una caducitat inferior a un mes. Tampoc no s'admetran devolucions d'articles personalitzats, ni articles precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

C. Si encara no heu rebut la comanda :

Si encara no has rebut la comanda i vols cancel·lar-la o modificar-la, només ens has d'informar dels canvis que vols realitzar, sense que això suposi cap cost en cas que la teva comanda encara no hagi estat tramitada.

Contacte per a devolucions:

• Notificació a través d'aquest web a la secció " Contacte "

• Email: consultas@ufesa.es

Totes les devolucions de productes, juntament amb el seu embalatge original protegit, hauran de dirigir-se a la següent adreça:

C/Catalunya, 24 - Pol. I. Ca N´Oller 08130 Santa Perpètua de Mogoda (Barcelona)

Els comprovants d'enviament acceptats són:

El resguard, segellat i data del lliurament dels paquets de l'empresa que ha gestionat l'enviament de la teva comanda.

També, si la comanda dels productes ha estat pagada:

Mitjançant targeta de crèdit o dèbit si aquesta targeta continua sent vàlida, el reemborsament de les devolucions serà directament realitzat sobre el compte bancari associat a aquesta targeta.

Mitjançant e-targeta regal, el reemborsament es realitzarà mitjançant l'enviament d'una nova e-targeta amb un valor igual al muntant total de la devolució. En el cas d'un pagament realitzat parcialment mitjançant e-targeta regal en conjunt amb un altre mitjà de pagament, el reemborsament es realitzarà en la seva integritat sobre el mitjà de pagament complementari utilitzat excepte si, per qualsevol dificultat que pugui tenir lloc, no fos possible fer-ho així. En aquest cas, s'enviarà una nova e-targeta regal per un valor igual al muntant total de la devolució.

9. Garanties

Tots els nostres productes estan garantits a nivell nacional, davant de defectes de fabricació durant dos anys a partir de la data de la compra. La garantia no inclou els desperfectes produïts per un mal ús o un desgast habitual.

En cas de producte defectuós, podrem procedir, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari.

Respondrem de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari haurà d'informar-nos de la manca de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tenir coneixement.

Llevat de prova en contra, s'entendrà que els productes són conformes amb el contracte sempre que compleixin tots els requisits que s'expressen a continuació:

A. S'ajustin a la descripció realitzada i tinguin les qualitats del producte que hàgim presentat al consumidor i usuari en forma de mostra o model.

B. Siguin aptes per als usos a què ordinàriament es destinin els productes del mateix tipus.

C. Presenten la qualitat i les prestacions habituals d'un producte del mateix tipus que el consumidor i l'usuari pugui fundadament esperar, tenint en compte la naturalesa del producte.

L'Usuari haurà de comunicar la situació informant del número de la seva comanda, escollint una de les opcions següents:

Correu electrònic: consultas@ufesa.es

Telèfon: 902 997 053 de Dilluns a Divendres, de 9:00 ha 18:00 h. (Aquests horaris són susceptibles de patir canvis).

10. Resolució de conflictes

Aquest contracte es regeix i s'interpreta d'acord amb la llei espanyola. Per a qualsevol discrepància, diferència o desacord en relació amb la interpretació o execució del present Contracte, les parts, renunciant expressament a qualsevol fur que els pugui correspondre, han de sotmetre la qüestió als jutjats i tribunals de la ciutat de Barcelona.

Com així l'exigeix ​​la nova normativa europea, informem els usuaris de l'existència d'una plataforma europea de resolució de litigis per a contractacions en línia. Així, per a la resolució de litigis en matèria de consum (conforme a l'Art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013), la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució de litigis en línia que es troba disponible al següent enllaç: https: //webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=CA

11. Model full de reclamacions

Feu clic aquí per obtenir un model de full de reclamacions. Si voleu presentar una queixa o reclamació, si us plau, ompliu el full de reclamacions i envieu-lo a:

B&B TRENDS SL

C/Catalunya 24-Pol. I. Ca Nóller 080130 Santa Perpètua de Mogoda, Barcelona ( Espanya )

O via email: consultas@ufesa.es

Descarregar condicions generals de venda