Temes generals

Com es pot saber l'estat de la meva comanda?

Amb el número d'expedició de la comanda que us proporcionem en finalitzar la compra, podreu connectar amb el sistema de seguiment de l'agència de transport.

També ho pots consultar a l'apartat del teu compte: Històric de comandes

Com puc pagar?

A Ufesa pots pagar les compres de diferents formes fàcils, ràpides i segures.

Amb targeta Visa o MasterCard , Bizum , Google Pay , Apple Pay , a través de PayPal o finançant amb Klarna .

Oferiu preus especials per a B2B?

Els nostres preus no varien, compri un o més articles. De totes maneres, pots demanar un pressupost enviant un missatge a través del formulari de contacte o xat.

Està inclòs l'IVA als vostres preus?

Sí, tots els preus que apareixen a ufesa.es tenen inclòs l'IVA.

Els productes vénen amb instruccions en castellà?

Sí, sempre. Segons la llei, és obligatori que les instruccions estiguin com a mínim en castellà.

També tens els manuals descarregables a cada pàgina de producte dins de ufesa.es.

Si m'equivoco, puc cancel·lar una comanda?

Si fas una comanda per error o t'has equivocat en el producte, adreça o qualsevol altra dada, i vols anul·lar aquesta comanda, has d'enviar un email a consultas@ufesa.es com més aviat millor. Si l'anul·lació és el mateix dia de la compra, es podrà cancel·lar i reemborsar els diners de forma immediata.

Es reemborsarà l'import de la comanda de la mateixa manera que vas pagar.

Si la comanda ja ha estat enviada, primer donarem ordre a l'agència de transport perquè ens torni el paquet i un cop rebut, et reemborsarem el pagament del producte